Galeria Rumia stawia na convenience.
Autor: Property News
Po odrabianiu strat w 2022 roku spowodowanych pandemią COVID-19, galeriom handlowym przyszło się mierzyć z nowymi wyzwaniami, takimi jak rosnące koszty energii oraz konieczność wdrażania ESG.
Kluczem do sukcesu w trudnych czasach okazuje się nie tylko odpowiadanie na uwarunkowania gospodarcze czy prawne.
Przede wszystkim to aktywne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów.
IMV Polska przejęła w kompleksowe zarządzanie obiekt Urbi Ferro, zlokalizowany w samym centrum Stalowej Woli.
Autor: Property News
Wraz z oddaniem do użytku inwestycji Urbi Ferro w Stalowej Woli można powiedzieć że „ściana wschodnia” zyskuje nowoczesną powierzchnie biurowo – usługową.
Budynek charakteryzuje nie tylko doskonałe położenie, ale także rozbudowana infrastruktura komunikacyjna z szerokim dostępem do obiektów usługowych.
IMV Polska jednym z liderów obsługi rynku wynajmu instytucjonalnego (PRS)
Autor: Real Estate Talks
W ostatnim okresie obserwujemy dynamiczne zmiany strukturalne w sektorze mieszkaniowym w Polsce. Eksperci prognozują w najbliższych latach znaczący wzrost popytu na rynku najmu. Ze względu na rosnące stopy procentowe i wysokie ceny nieruchomości klienci borykają się z coraz większym problemem z zakupem mieszkania.
Dodatkowo na obraz rynku wpływa sytuacja międzynarodowa i masowy napływ do Polski obywateli Ukrainy uciekających przed rosyjską inwazją. Powyższe czynniki wpłynęły na zmniejszenie nawet o 60 proc. ofert mieszkań na wynajem w największych polskich miastach. Jeśli do tego dodamy fakt, iż według różnych wyliczeń w Polsce generalnie brakuje od pół miliona do nawet trzech milionów mieszkań, wnioski nasuwają się same.
Lukę na rynku w coraz większym stopniu starają się wypełnić inwestorzy działający w sektorze PRS (Private Rental Sector) czyli wynajmu instytucjonalnego. W ubiegłym roku już niemal 1 na 5 mieszkań zostało sprzedane z takim przeznaczeniem, a jak podaje dr Adam Czerniak ze Szkoły Głównej Handlowej do końca 2023 roku liczba lokali w sektorze najmu instytucyjnego może sięgnąć niemal 33 tys. Polski rynek PRS jest bardzo dobrze postrzegany przez zagranicznych inwestorów, ponieważ konkurencja jest wciąż mniejsza niż na rynkach rozwiniętych, koszty są relatywnie niższe, a poziom zwrotów funduszy zainwestowanych w nieruchomości wyższy.
Dynamiczny rozwój rynku PRS w Polsce będzie wymagał także wsparcia ze strony firm zarządzających. Ze względu na to że sektor ten znajduje się w Polsce na początkowym etapie rozwoju, nie ma zbyt wielu firm posiadających niezbędne narzędzia i duże doświadczenie na tym rynku. Jednym z niewielu jest IMV Polska – prywatny i niezależny dostawca profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii, Niemczech. IMV Immobilien Management GmbH jest liderem jeśli chodzi o obsługę mieszkań pod wynajem z sektora PRS. Obecnie w samej Austrii obsługuje ponad 3 000 000 m2 mieszkań pod wynajem i drugie tyle w Niemczech. IMV Immobilien Management GmbH współpracuje z wszystkimi największymi funduszami oraz obsługuje również Bank Austria Real Invest Immobilien- Kapitalanlage GmbH. Jeśli chodzi o polski rynek PRS, IMV Polska podpisało kontrakt z PFR Nieruchomości S.A. na zarządzanie inwestycją w Mińsku Mazowieckim na ponad 200 mieszkań. Firma obok ogromnego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami w sektorze PRS korzysta także z najnowszych rozwiązań technologicznych wspierających zarządzanie mieszkaniami.
Nowe projekty na mapie IMV Polska
Autor: propertynews.pl
IMV Polska w krótkim czasie powiększyła swoje portfolio i podpisała umowę w zakresie kompleksowego zarządzania obiektami: Park Handlowy Sochaczew i Park Handlowy Multishop Jarocin.
Parki handlowe Multishop to nowoczesne obiekty handlowe oparte na najnowszych trendach obecnie obowiązujących w sektorze inwestycji komercyjnych. Największy park handlowy w okolicach Jarocina zajmuje powierzchnię 6 tys. mkw, a do grona jego najemców należą m.in.: JYSK, Pepco, Martes Sport, Rossmann, Takko Fashion, CCC, Dealz, Big Star czy RTV Euro AGD.
Na powierzchni prawie 4,5 tys. mkw Parku Handlowego Sochaczew znajdziemy takie sklepy jak: drogeria Hebe, Rossmann, Ziaja, czy coś dla miłośników elektroniki: RTV Euro AGD. Znajdą tu coś dla siebie również osoby podążające za najnowszymi trendami zarówno w modzie: Takko Fashion, CCC czy Deichmann, jak i we wnętrzach: JYSK.
Właścicielem i deweloperem obu obiektów jest firma Multishop, specjalizująca się w budowie parków handlowych, na dobrze skomunikowanych częściach miast. Obecnie firma Multishop buduje największy park handlowy w Suwałkach o docelowej powierzchni ponad 10 tys mkw. W planach firmy są kolejne inwestycje handlowe.
IMV jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. W 2007 roku powstał oddział IMV Polska Sp. z o.o., który działa jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. Firma została zaangażowana do współpracy przy wielu projektach komercyjnych, do których należą m.in: Galeria Szperk w Gdyni, Sopot Centrum, Park Handlowy w Oławie czy Family Point Głogów.
Komfort powiększa sieć o salon w Oławie
Autor: propertynews.pl |
Do grona najemców Parku Handlowego w Oławie dołączyła polska sieć z materiałami do aranżacji podłóg Komfort. Powierzchnia sprzedaży sklepu to 326 mkw.
Komfort posiada 140 sklepów, wśród których znajdują się zarówno salony własne, jak i te prowadzone w systemie franczyzowym, a liczba ta stale rośnie.
Nowy najemca będzie stanowił silne uzupełnienie oferty Parku Handlowego Oława, który wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, systematycznie urozmaica swoją ofertę.
Na powierzchni ponad 2 111,26 mkw. Parku Handlowego Oława znajdziemy takich najemców jak KIK Textil, Martes Sport, Rossmann czy Pharmaland. Zarządcą obiektu od 2013 roku jest spółka IMV Polska.
IMV jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii czy Niemiec. W 2007 roku powstał oddział IMV Polska Sp. z o.o., który działa, jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. Firma została zaangażowana do współpracy przy wielu projektach komercyjnych, do których należą m.in: Galeria Szperk w Gdyni, Sopot Centrum czy właśnie Park Handlowy w Oławie.
Austriacy łączą siły
Autor: propertynews.pl |
Austriacka firma IMV Polska powiększyła swoje portfolio przejmując w zarządzanie Family Point w Głogowie. Nowoczesny obiekt handlowy należący do innego austriackiego inwestora 6B47 o powierzchni 4,6 tys. mkw. istnieje na głogowskiej mapie nieruchomości komercyjnych od 2013 roku.
Do grona najemców Family Point Głogów należą RTV Euro AGD, sklep Smyk, a także coś dla miłośników sportu i zdrowego stylu życia jak Martes Sport, Centrum Fitness FITARENA oraz Fit-Way – sklep z witaminami i suplementami.
IMV jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. W 2007 roku powstał oddział IMV Polska Sp. z o.o., który działa jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. Firma została zaangażowana do współpracy przy wielu projektach komercyjnych, do których należą m.in: Galeria Szperk w Gdyni, Sopot Centrum czy Park Handlowy w Oławie.
6B47 Real Estate Investors AG to jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych z biurami w Wiedniu, Düsseldorfie, Berlinie i Warszawie. Firma realizuje projekty nieruchomościowe o wartości nieco ponad 1,7 miliarda euro. Do grupy 6B47 Real Estate Investors AG należy spółka 6B47 Poland, która aktualnie realizuje dwa projekty: butikowe apartamenty Zyndrama we Wrocławiu oraz centrum wyprzedażowe Silesia Outlet w Gliwicach.
Sieć Quiosque powiększyła się o nowy salon własny zlokalizowany w Galerii Szperk.
Autor: propertynews.pl |
Salon w Kosakowie koło Gdyni zajmuje powierzchnię 142,6 mkw.
Punkty sprzedaży Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Obecnie sieć sklepów Quiosque liczy 175 salonów, z czego połowa to salony własne, a reszta to sklepy partnerskie.
Anna Pajura nominowana do nagrody Europa Property CEE Retail Real Estate Awards
Autor: europaproperty.com |
Półfinałowe wyniki konkursu Europa Property CEE Retail Real Estate Awards pokazują i wyróżniają niektóre z najbardziej udanych projektów, przedsiębiorstw, sprzedawców detalicznych i osób prywatnych z regionu Europy Środkowej i Wschodniej w 2018 roku. 11. edycja, uznawanej za najbardziej szanowaną i prestiżową uroczystość wręczenia nagród w sektorze handlu detalicznego, odbędzie się 24 stycznia 2019 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie, w Polsce.
Nagrody zostaną przyznane w 5 kategoriach:
„Retailer of the Year” – zostaną przyznane detalistom działającym w całym egionie na podstawie ich innowacyjności rynkowej, ekspansji, wkładu w rynek, udziału w rynku, konceptu i designu, a także sukcesu handlowego.
„Retail Project f the Year” – projekty detaliczne z całego region będą walczyć o nagrody w sześciu różnych kategoriach rozwoju. Wybrano wszystkie innowacyjne koncepcje, takie jak design czy zrównoważony rozwój.
„Company of the Year” – nagrody zostaną przyznane wiodącym podmiotom na rynku w Europie Środkowej i Wschodniej za działania i osiągnięcia w 2018 roku. Firmy są oceniane na podstawie ich ogólnego wkładu rynkowego, jakości obsługi klienta, innowacyjności rynku, sukcesu handlowego, wiodącej pozycji i ekspansji rynkowej.
Nagrody zostaną również przyznane dla „Overall Retailer of the Year” oraz „Overall Professional of the Year”.
Anna Pajura, Head of Center Management w firmie IMV Polska reprezentująca m .in. Galerię Szperk, została nominowana do nagrody „Company of the Year” w kategorii „Shopping Center Director”. Gratulujemy dotychczasowych osiągnięć i trzymamy kciuki.
Galeria Szperk to centrum handlowe zlokalizowane w Kosakowie koło Gdyni, zarządzana przez firmę IMV Polska, która od 11 lat świadczy usługi z zakresu administracji, zarządzania, komercjalizacji i marketingu nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych. W portfolio firmy znajdują się m.in. Galeria Dębiec w Poznaniu, MyBox w Oławie oraz Park Handlowy Tatary w Lublinie.
Podobnie jak w przypadku wszystkich wydarzeń Europa Property, 11. doroczna edycja CEE Retail Real Estate Awards i Retail Forum będzie się szczycić niezrównanym formatem, w którym spotykają się najlepsi profesjonaliści w środowisku sprzyjającym spotykaniu się i nawiązywaniu kontaktów z czołowymi podmiotami na rynku, a to wszystko już 24 stycznia 2019 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie.
Galeria Szperk z kompletem funkcji
Autor: PropertyNews.pl | 27 lip 2018
Pod koniec czerwca br. w Galerii Szperk rozpoczął działalność nowy operator spożywczy Intermarche, zajmując powierzchnię ponad 2,3 tys. mkw. W podpisaniu umowy najmu pośredniczyła firma IMV Polska.
– Po 4 tygodnia funkcjonowania sklepu Intermarche możemy potwierdzić, że wybór właśnie tej sieci był strzałem w dziesiątkę. Oferta sklepu jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości artykuły spożywcze w przystępnej cenie oraz szeroki wybór asortymentu. Zainteresowanie sklepem przerosło nasze oczekiwania, a footfall w obiekcie już na samym początku wzrósł o 15 proc., a kolejne tygodnie wskazują na to, że wskaźnik ten będzie sukcesywnie wzrastał. Obiekt skomercjalizowany jest w 99 proc., przy budowie nowej powierzchni operatora spożywczego udało nam się wygospodarować nową powierzchnię najmu ok. 300 mkw. – komentuje Anna Pajura, Head of Center Management w firmie IMV Polska.
Galeria Szperk to centrum handlowe zlokalizowane w Kosakowie koło Gdyni. W zasięgu jego odwiedzalności są mieszkańcy północnych dzielnic miasta Gdynia oraz prężnie rozwijającej się pod względem mieszkaniowym Gminy Kosakowo. Na powierzchni ponad 23 tys. mkw. GLA znajdują się m.in. takie marki jak: Bricomarche, Intermarche, Reserved, H&M, New Yorker, Jysk, CCC, Deichmann, KIK, Pepco, Smyk, Empik, Zoo Karina, Neonet, Saturn Fitness. Zarządcą oraz agentem ds. komercjalizacji obiektu jest firma IMV Polska, a właścicielem austriacka firma UBM.
Z Pogórza Lato Rusza po raz szósty w Galerii Szperk
Autor: PropertyNews.pl | 13 cze 2018
W sobotę 16 czerwca od godz. 13:00 do godz. 21.30 bawić się będziemy podczas szóstej edycji pikniku rodzinnego „Z Pogórza Lato Rusza” odbywającego się pod patronatem Prezydenta Miasta Gdyni Wojciecha Szczurka.
Pragniemy zaprosić wszystkich okolicznych mieszkańców na festyn, który odbędzie się na terenie parkingu Galerii Szperk (granica Gdyni i Kosakowa). Atrakcji nie zabraknie dla widowni w każdym wieku. Jak co roku na uczestników wydarzenia przez całe popołudnie czekać będzie wiele różnego typu niespodzianek. Festyn rozpocznie się występami lokalnych zespołów, pokazami ratownictwa oraz konkursami i zabawami na scenie. Młodszych uczestników imprezy zapraszamy do strefy zabaw dla dzieci gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji. Zainteresowanych sportem zapraszamy do strefy fitness. Wieczór rozpocznie się od dawki dobrego śmiechu zagwarantowanej przez „Kabaret pod Wyrwigroszem”. Następnie na scenie pojawi się gwiazda wieczoru – zespół Bracia. W czasie imprezy będziemy także kwestować na rzecz gdyńskiego Hospicjum im. Św. Wawrzyńca w Gdyni. Zachęcamy do ofiarnego wsparcia!
– Impreza jest wspólnym przedsięwzięciem 3 podmiotów – Galerii Szperk, Gminy Kosakowo oraz Miasta Gdynia, które reprezentują dzielnice przyległe do centrum handlowego – Pogórze oraz Obłuże. Jest to nasza flagowa impreza, która co roku przyciąga ponad 15 000 uczestników. Z Pogórza Lato Rusza jest eventem wyjątkowym na rynku nieruchomości komercyjnych, gdyż można go określić partnerstwem publiczno-prywatnym. Impreza nie odniosłaby takiego sukcesu gdyby nie połączenie 3 budżetów promocyjnych – Galerii Szperk, Miasta Gdynia oraz Gminy Kosakowo. Cieszymy się, że możemy być przykładem wzorowej współpracy pomiędzy centrum handlowym a władzami lokalnymi. Dodatkowo o randze imprezy może świadczyć fakt, że cieszy się ona zainteresowaniem firm zewnętrznych – w tym roku sponsorem głównym imprezy jest Grupa Energa – komentuje Katarzyna Arczyńska-Karpowicz, Marketing & Leasing Manager firmy IMV Polska.
Galeria Szperk jest zarządzana przez firmę IMV Polska, która od 11 lat świadczy usługi z zakresu administracji, zarządzania, komercjalizacji i marketingu nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych. W portfolio firmy znajdują się m.in. Galeria Dębiec w Poznaniu, MyBox w Oławie oraz Park Handlowy Tatary w Lublinie.
Galeria Szperk to centrum rodzinne
galeriehandlowe.pl | 26-03-2018
Skuteczne zarządzanie centrum handlowym jest warunkiem koniecznym osiągnięcia celów ekonomicznych, rynkowych czy finansowych. Dużo większego nakładu pracy wymagają centra handlowe starszej generacji, lub zlokalizowane poza głównymi ośrodkami miejskimi. Doświadczenie zarządcy jest kluczowe, gdyż daje gwarancję efektywności. Z przedstawicielkami firmy IMV Polska, Iwoną Gembiec – Managing Director i Anną Pajurą – Head of Center Management reprezentującej m. in. Galerię Szperk rozmawiamy o najskuteczniejszych działaniach podejmowanych z myślą o klientach.
Jarmarki regionalne, powrót do szkoły, wielkanocne i mikołajkowe atrakcje dla najmłodszych – tylko w tym roku w Galerii Szperk zostało zorganizowanych blisko 10 różnego typu eventów. Które z organizowanych wydarzeń sprawdzają się najlepiej?
W Galerii Szperk organizujemy wiele różnorodnych wydarzeń dostosowanych do potrzeb lokalnej społeczności. Firma IMV Polska, jako zarządca centrum, co roku planuje kalendarz działań marketingowych tak, by był on atrakcyjny zarówno dla dzieci, jak i ich rodzin. Zawsze powtarzaliśmy, że Galeria Szperk to centrum rodzinne. Wydarzeniem, które już od 6 lat przyciąga największą ilość uczestników jest impreza „Z Pogórza lato rusza”, organizowana w jeden z czerwcowych weekendów. Współorganizatorami wydarzenia jest Miasto Gdynia oraz Gmina Kosakowo. Przez cały dzień odbywa się piknik integracyjny, w którym udział biorą lokalne zespoły, stowarzyszenia i inicjatywy, wieczorem zaś uczestniczymy w koncercie gwiazdy o formacie ogólnopolskim. Na terenie Galerii Szperk wystąpili już: Lemon, HappySad, Grzegorz Hyży czy Rafał Brzozowski. W tym roku będziemy gościć zespół Bracia. Poza w/w imprezą świetnie sprawdzają się wszelkie działania prosprzedażowe, w których do wygrania są nagrody rzeczowe tak jak np. samochód, pieniądze na remont mieszkania czy też zakupy na terenie Galerii Szperk.
W 2017 r. został zakończony z sukcesem proces rekomercjalizacji Galerii Szperk. Wszyscy dotychczasowi najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów najmu. W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć ten wynik?
Najemcy przedłużyli umowy najmu, a niektórzy zdecydowali się powiększyć swoje sklepy tak jak np. CCC czy Reserved. Takie decyzje cieszą i potwierdzają, że nasza strategia dotycząca tenant mix obiektu była słuszna. Dostosowaliśmy dobór najemców do lokalizacji i potrzeb okolicznych mieszkańców. Poszerzyliśmy ofertę z branży sport i rekreacja otwierając korty do squasha Good Luck Club, uzupełniliśmy ofertę z branży dom i ogród wprowadzając sklep home&you. Ważne dla mieszkańców są również wszelkiego rodzaju usługi, stąd też decyzja o otwarciu centrum medycznego Medicorum. Wartym dodania jest też fakt, że nie poddaliśmy się, gdy na rynku upadały kolejne sieci handlowe, co nie ominęło też naszych partnerów. IMV Polska zawsze było w stanie znaleźć stabilnego zastępcę, w ten sposób już od dłuższego czasu z powodzenie funkcjonuje w Galerii Szperk pierwszy w Trójmieście sklep Bricomarche, a w tym roku dołączy do niego operator spożywczy Intermarche.
W portfolio Państwa obiektów znajduje się również poznańska Galeria Dębiec, , Park Handlowy Tatary w Lublinie oraz część handlowo-usługowa wielofunkcyjnego obiektu Centaurus w Olsztynie. Na jakie aspekty powinni zwrócić uwagę właściciele centrów handlowych rozważających wybór IMV na komercjalizatora obiektów handlowych?
Mocną stroną IMV Polska jest fakt, że jesteśmy firmą posiadająca wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami komercyjnymi. Dzięki temu, mamy możliwość poznać najemców nie tylko podczas procesu komercjalizacji, ale też w trakcie ich wieloletniego funkcjonowania na terenie centrum czy też parku handlowego. W ten sposób wypracowujemy długoletnie kontakty biznesowe, mamy wiedzę na temat poszczególnych branż na rynku handlowym oraz ich specyfiki funkcjonowania. Dzięki posiadanemu know-how możemy dostosować ofertę najmu do danego najemcy. Rynek handlowy w Polsce ciągle się zmienia, ewoluuje i staje się coraz bardziej konkurencyjny. Firma IMV Polska bacznie obserwuje zachodzące na nim zmiany, dzięki czemu nie boimy się wyzwań. Podejmujemy się wymagającego zadania, jakim jest rekomercjalizacja obiektu z uwzględnienie jego specyfiki, lokalizacji oraz aktualnej sytuacji na rynku handlowym w Polsce.
IMV Polska specjalizuje się także w administrowaniu nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych. W kontekście obiektów handlowych Państwa celem jest m.in. budowanie świadomości zarządzanych obiektów handlowych zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i najemców. W jaki sposób udaje się Państwu realizować te cele?
Kluczem jest w tym przypadku przemyślana strategia komunikacji oraz budowanie kontaktów biznesowych. Kierujemy się otwartą polityką informacyjną zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i najemców. Ważny jest dla nas dialog i osiągnięcie wspólnego sukcesu.
IMV ma swoje korzenie w Austrii, ale działa z powodzeniem na wielu rynkach Europy. Na polski rynek przenosicie Państwo wypracowane standardy i know-how. Jakie są główne założenia Państwa dalszej strategii rozwojowej?
Podobnie jak w przypadku austriackiej firmy-matki, naszym głównym celem jest spełnianie oczekiwań klientów i przekonanie inwestorów, że ich nieruchomości znajdują się w profesjonalnych rękach. Owocna współpraca z inwestorami jest dla nas priorytetem. W polskiej filii z powodzeniem stosujemy metody know-how wypracowane przez lata w Austrii w pełnym zakresie zarządzania biurowcami, centrami handlowymi, mieszkaniami i innymi własnościami prywatnymi. Dużą wagę przykładamy również do rozwoju działu komercjalizacji obiektów handlowych w firmie IMV. Nasz zespół jest gotowy zaoferować indywidualne rozwiązania i kompletne pakiety usług, zawsze zgodne z wymaganiami klienta. Nasze motto brzmi: My naprawdę to robimy!
Co ono oznacza?
To 5 obietnic IMV. 1. Kompetencje – posiadając bogate doświadczenie zawsze znajdziemy rozwiązanie problemów natury finansowej, technicznej oraz prawnej. 2. Odpowiedzialność– duża firma austriacka daje Państwu gwarancję bezpiecznej współpracy. 3. Kreatywność – ustalamy i doprecyzowujemy z klientem szczegółowe parametry zadań, dzięki czemu znajdujemy optymalne rozwiązanie problemów powstałych w każdej nieruchomości. 4. Nowoczesne usług – dzięki rozwiązaniom takim jak platforma on-line oferujemy klientom łatwy dostęp do bieżących danych, wyliczeń i innych informacji. 5. Uczciwość – nasze działania są jasne i klarowne, dlatego zawsze podejmujemy tylko uzasadnione decyzje. Jesteśmy rzetelnym partnerem w biznesie we wszystkich aspektach współpracy.
Na jakich działaniach planujecie się Państwo skupić się w 2018 roku?
Planujemy kontynuację owocnej współpracy z naszymi obecnymi klientami. W maju 2017 roku przyjęliśmy do portfolio firmy Galerii Dębiec w Poznaniu, wprowadzając zintegrowane działania z zakresu zarządzania, marketingu i komercjalizacji nieruchomości oparte na know-how firmy IMV. W tym roku mocno pracujemy nad pokazaniem Galerii Dębiec w nowej odsłonie. Oprócz zarządzania obiektami handlowymi z naszego portfolio, finalizujemy rekomercjalizację parku handlowego Tatary w Lublinie. 2018 rok upłynie też pod znakiem komercjalizacji wyjątkowego projektu Centaurus zlokalizowanego w Olsztynie firmy INOPA, który to połączy w sobie funkcje biurowe, mieszkaniowe, hotelowe i handlowo-usługowe. Nasza austriacka firma-matka z powodzeniem zarządza również nieruchomościami mieszkaniowymi oraz hotelowymi. Chcemy wykorzystać zdobyte know-how i bardzo poważnie rozważamy rozwój filii w Polsce w tym sektorze.
Czy do portfela obsługiwanych obiektów handlowych dołączą kolejne?
Prowadzimy rozmowy dotyczące współpracy z kolejnymi inwestorami, o podjęciu współpracy będziemy informować jednak dopiero po podpisaniu umowy.
Firma IMV Polska rekomercjalizuje Park Handlowy Tatary w Lublinie
retail-database.com | 26-02-2018
Austriacka firma IMV Polska rekomercjalizuje kolejny obiekt handlowy należący do firmy UBM Polska. Po sukcesie rekomercjalizacji Galerii Szperk w Kosakowie koło Gdyni w 2017 roku przyszedł czas na obiekt w Lublinie.
Po sukcesie rekomercjalizacji Galerii Szperk w Kosakowie koło Gdyni w 2017 roku przyszedł czas na obiekt w Lublinie. Park Handlowy Tatary to świetnie zlokalizowany koncept handlowy składający się z 2 wolnostojących budynków o łącznej powierzchni najmu ok. 13 750 mkw. Głównymi najemcami PH Tatary są Jula, Media Expert i Rossmann.
– Cieszymy się, że tak dobry partner handlowy zaufał nam po raz kolejny. Marka Jysk idealnie wpisuje się w ideę Parku Handlowego Tatary, uzupełniając ofertę z branży dom i ogród. Powierzchnia handlowa w obiekcie cieszy się dużym zaintersowaniem, zostały już podpisane kolejne umowy najmu, o których poinformujemy już wkrótce – mówi Anna Pajura, Head of Center Management firmy IMV Polska.
Firma IMV Polska już od 11 lat świadczy usługi z zakresu administracji, zarządzania i komercjalizacji nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych.
Jysk otwiera się na Lublin
propertynews.pl | 26-02-2018
Do grona najemców Parku Handlowego Tatary w Lublinie dołączy Jysk. Międzynarodowa sieć handlowa zajmie powierzchnię ok. 1 200 mkw.
Park Handlowy Tatary to świetnie zlokalizowany koncept handlowy składający się z 2 wolnostojących budynków o łącznej powierzchni najmu ok. 13 750 mkw. Głównymi najemcami PH Tatary są Jula, Media Expert i Rossmann.
– Cieszymy się, że tak dobry partner handlowy zaufał nam po raz kolejny. Marka Jysk idealnie wpisuje się w ideę Parku Handlowego Tatary, uzupełniając ofertę z branży dom i ogród. Powierzchnia handlowa w obiekcie cieszy się dużym zaintersowaniem, zostały już podpisane kolejne umowy najmu, o których poinformujemy już wkrótce – mówi Anna Pajura, Head of Center Management firmy IMV Polska.
Firma IMV Polska już od 11 lat świadczy usługi z zakresu administracji, zarządzania i komercjalizacji nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych.
Kolejny sukces IMV Polska na rynku komercyjnym
galeriehandlowe.pl | 6-12-2017
Austriacka firma IMV Polska w krótkim czasie podjęła współpracę z trzema projektami handlowymi w Polsce. Najnowsza umowa dotyczy komercjalizacji Galerii Krosno.
Po Galerii Pod Topolami w Zielonej Górze oraz Galerii Winiary w Gnieźnie, przyszedł czas na Galerię Krosno. Obiekt powstał w 2008 roku jako Galeria Elijot. Po zmianie nazwy pod koniec ubiegłego roku, galeria rozpoczęła rozbudowę.
Atrakcyjność obiektu podnosi strategiczna lokalizacja pomiędzy staromiejskim centrum miasta, placem targowym, Halą Sportowo-Widowiskową z funkcją hali wystawienniczej oraz Galerią Portus z zapleczem hotelowym. Dodatkowym atutem kompleksu jest położenie pomiędzy głównymi ulicami Krosna. Rozbudowana Galeria będzie miała powierzchnię około 6,5 tys. m2.
Rolą IMV Polska w rozbudowie będzie pośrednictwo w pozyskiwaniu najemców, którzy jeszcze bardziej podniosą poziom Galerii Krosno, czyniąc ją obiektem wyjątkowym, atrakcyjnym i stworzonym z myślą o zadowoleniu i komforcie klienta.
IMV Polska już od dekady świadczy w Polsce usługi m.in. doradztwa w zakresie wynajmu powierzchni handlowych, wprowadzając na nasz rynek metody know-how wypracowane w Austrii. Prężny rozwój firmy pokazuje duże zaufanie, jakim darzą IMV Polska inwestorzy. Nie ma wątpliwości, że wobec takiego stanu rzeczy, możemy spodziewać się kolejnych sukcesów IMV w przyszłości.
Zajęcia terenowe studentów Wydziału Zarządzania
wzr.pl | 28-11-2017
W dniu 23 listopada br. studenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego wzięli udział w zajęciach terenowych, w ramach których oglądali budynki Sopot Centrum zrealizowane w ramach projektu PPP.
W zajęciach uczestniczyli studenci uczęszczający na wykład WDW Wycena nieruchomości komercyjnych oraz studenci specjalności Inwestycje i Nieruchomości w ramach przedmiotu Zarządzanie nieruchomościami.
Projekt przedstawiał nam Pan Marek Nagórski, Dyrektor Zarządzający Sopot Centrum oraz Izabela Sułek, Administrator Centrum, z IMV Polska Sp. z o.o.
Serdecznie dziękujemy za profesjonalną prezentację. Podziękowania również dla Pani Anny Pajury z IMV za zainicjowanie współpracy. Ze strony UG zajęcia organizowali dr Małgorzata Rymarzak oraz dr Dariusz Trojanowski.
IMV Polska przybywa do Gniezna
propertynews.pl | 22-11-2017
Firma IMV Polska została doradcą i pośrednikiem w komercjalizacji dla kolejnego centrum handlowego – gnieźnieńskiej Galerii Winiary.
Nowe centrum, o powierzchni 14 900 m2, ma zostać otwarte pod koniec listopada 2018 roku. Obiekt ma w sobie duży potencjał, a to dzięki unikalnej lokalizacji – łatwy dostęp do Galerii będą mieli zarówno przyjezdni z całego regionu, jak i sami obywatele Gniezna – przede wszystkim mieszkańcy osiedla Winiary, skupiającego w sobie ponad 30% Gnieźnian.
IMV Polska podjął współpracę z właścicielem Galerii w procesie pozyskiwania najemców, tym samym tworząc unikalną powierzchnię handlową na mapie Gniezna, w pełni dostosowaną do potrzeb klientów. Austriacka firma ma wieloletnią historię oraz duże doświadczenie w zakresie pozyskiwania najemców, czego przykładem mogą być takie obiekty, jak: Galeria Szperk, Galeria Dębiec, Park Handlowy Oława, czy Sopot Centrum. IMV Polska stale się rozwija – w ostatnim czasie firma nawiązała współpracę z właścicielem Galerii pod Topolami w Zielonej Górze. Pośrednictwo dla Galerii Winiary to kolejny sukces firmy.
Kiedyś Ramzes, dziś Galeria pod Topolami. Szykuje się metamorfoza centrum
propertynews.pl | 13-11-2017
Nieprzerwanie postępuje rekomercjalizacja Galerii pod Topolami. Nowa odsłona centrum planowana jest na koniec 2018 rok. Wsparciem w komercjalizacji zajmie się IMV Polska.
Galeria pod Topolami – dawniej Galeria Ramzes – obiekt w centrum Zielonej Góry zostaje poddany całkowitej metamorfozie. Obiekt zostanie całkowicie zmodernizowany oraz rozbudowany.
Galeria Ramzes została sprzedana w 2016 roku spółce Fide Sp z o.o. sp. k. z okolic Torunia. W 2017 roku nawiązana została współpraca z IMV Polska. Firma ta od dekady rozwija się w Polsce i ma na swoim koncie komercjalizację takich obiektów, jak Galeria Szperk, Galeria Dębiec, Park Handlowy Oława, czy Sopot Centrum.
Właściciel Galerii pod Topolami podkreśla, że celem modernizacji obiektu jest stworzenie centrum na miarę XXI wieku i wyjście naprzeciw oczekiwań klientów. Wybór IMV jest z pewnością dużym krokiem w tym kierunku.
Nadchodzi fala nowych konceptów komercyjnych
propertynews.pl | 2-11-2017
Concept2.0 sp. z o.o. we współpracy z IMV Polska sp. z o.o wprowadza na polski rynek nową jakość w postaci konceptów sklepowych, rozrywkowych, rekreacyjnych i usługowych.
W wyniku ewolucji potrzeb klientów jak i w czasie postępujących zmian rynkowych i zmiany definicji obiektów handlowych w centra o charakterze społecznościowym, Concept2.0 tworzy portfolio energetycznych, lifestyle’owych i pożądanych koncepcji. które to umożliwiają innowacyjne podejście do komercjalizacji obiektów i przestrzeni handlowych. Szereg z proponowanych rozwiązań zostało zaczerpniętych z rynku niemieckiego.
Partnerem strategicznym polskiej spółki jest Concept2.0 GmbH z Niemiec, która przygotowuje niemieckie sieci do ekspansji w Polsce.
– Naszym wspólnym celem jest realizacja trwałego rozwoju niemieckich marek na rynku środkowoeuropejskim. Polska jest krajem bardzo chłonnym, widzimy w tym segmencie duży potencjał. Najbliższe lata pokażą dynamiczne zmiany w sektorze przestrzeni handlowej – mówi Sascha Stockem, CEO Concept2.0 GmbH.
– Marki, z którymi współpracujemy to zupełnie nowe brandy jak i koncepcje sprawdzone, z wiel-kim potencjałem rozwoju. Poszukujemy dla nich atrakcyjnej przestrzeni handlowej. W przyszłym roku przeprowadzimy również ekspansję dużego niemieckiego gracza na polski rynek. Mówimy tutaj o kilkudziesięciu sklepach. W pierwszej kolejności celem są parki handlowe oraz małe i średniej wielkości galerie. Kolejnym celem jest przeprowadzenie rewolucji na polskim rynku ko-mercyjnym wprowadzając spektakularne koncepty rozrywkowe – komentuje Błażej Błaszczyk, prezes zarządu Concept2.0 sp. z o.o.
Partnerem w zakresie pozyskiwania przestrzeni komercyjnych dla portfolio konceptów firmy Concept2.0 jest firma IMV Polska – powstała w 2007 roku jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. To dostawca profesjonalnych usług związanych z zarządzaniem na rynku nieruchomości handlowych, biurowych, magazynowych m.in. w Polsce, Austrii, Niemczech, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Concept2.0 zaufała nam, podpisując umowę o współpracy. Jestem przekonana, że wspólnymi siłami zapewnimy wzrost atrakcyjności centrów handlowych i przede wszystkim nadamy im nową jakość i definicję, dotychczas niespotykaną na rynku. Już na dzień dzisiejszy podpisaliśmy pierwsze umowy z deweloperami – komentuje Anna Pajura, Head of Center Management firmy IMV Polska.
Wszystko wskazuje na to, że połączenie niemieckiego kapitału z austriackim know-how i duchem innowacji polskich przedsiębiorców zaowocuje nowym wymiarem przestrzeni komercyjnej w Polsce.
Intermarché wybrało Galerię Szperk
galeriehandlowe.pl | 19-09-2017
Do grona najemców Galerii Szperk dołączyła sieć supermarketów spożywczych Intermarché. Docelowa powierzchnia sprzedaży sklepu to około 1800 m2. Obecnie trwają prace projektowe.
Tym, co wyróżnia Intermarché na rynku, są m.in. tradycyjne wyroby, produkowane na miejscu według polskich receptur, produkty ekologiczne i bio oraz bardzo dobre wina, skrzętnie dobierane przez enologa Intermarché. W ofercie supermarketu znajduje się również wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce, a wytwarzanych we Francji w 60 fabrykach należących do Grupy. Sklepy Intermarché oferują szeroki asortyment obejmujący produkty spożywcze, artykuły kosmetyczne, przemysłowe i chemię domową. Na półkach Intermarché znaleźć można ponadto artykuły skierowane do właścicieli psów i kotów.
Intermarché należy do Grupy Muszkieterów, największej w Polsce sieci franczyzowej w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Jest to zrzeszenie ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W Polsce funkcjonuje obecnie 230 sklepów Intermarché i cały czas uruchamiane są kolejne. W Centrali Grupy, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 800 osób.
Nowy najemca będzie stanowił silne uzupełnienie oferty operatora spożywczego zlokalizowanej w Kosakowie koło Gdyni galerii. Dynamiczny rozwój sieci doskonale współgra z zasadami administracji Galerii Szperk, która, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, od otwarcia w 2012 roku systematycznie rozszerza swoją ofertę.
Na powierzchni ponad 23 000m2 Galerii Szperk znaleźć można takich najemców, jak Rossman, CCC, Bricomarché, Mohito, Reserved, Jysk, H&M, czy cukiernia A. Blikle. Obiektem zarządza spółka IMV Polska. Najnowszy najemca galerii z pewnością znacznie przyczyni się do wzbogacenia i urozmaicenia oferty obiektu.
Nowy najemca w Galerii Dębiec
propertynews.pl | 20-06-2017
Poznańska Galeria Dębiec wzbogaciła swoją ofertę o salon meblowy marki Stokki Home, zachęcający klientów wysokiej jakości wyposażeniem. Nowy najemca zajmie powierzchnie równą blisko 650 mkw., a pierwszych zainteresowanych unikatową aranżacją wnętrz przywita w połowie lipca br.
– Współpraca z kolejnymi, cieszącymi się uznaniem klientów najemcami, w tym także z prezentującym nową jakość lokalem Stokki Home, odzwierciedla długofalowy proces starannie zaplanowanej strategii zmierzającej do maksymalnego wykorzystania potencjału inwestycji należącej do Metrosphere Development. Nieustające starania o zapewnienie gościom Galerii dostępu do różnorodnego asortymentu w rodzinnej atmosferze jest naszym pierwszorzędnym celem. – komentuje Anna Pajura, Head of Center Management, IMV Polska.
Stokki Home to prężnie rozwijająca się sieć handlowa typu multibrand. W swojej ofercie posiada bogaty wybór designerskich mebli, dekoracji oraz innych artykułów wyposażenia wnętrz i ogrodu. Nowoczesny i niebanalny styl dostępny po wyjątkowo atrakcyjnych cenach wzbudza coraz większe zainteresowanie klientów.
Galeria Dębiec zlokalizowana się na południu Poznania, w pobliżu autostrady A2, to dwupoziomowe centrum handlowe o powierzchni 10 tys. mkw. Przejrzysty układ lokali, nowoczesne i komfortowe wnętrza zapewniają mieszkańcom tej części miasta i okolicznych miejscowości wygodne i szybkie codzienne zakupy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Galeria nieustannie rozszerza swoją ofertę. Do głównych najemców inwestycji należą: Biedronka, Pepco, KIK, Hebe, plac zabaw dla dzieci Kinder Park oraz całodobowy klub fitness szwedzkiej sieci Fitness24Seven. Ponadto, poznańskie centrum handlowe oferuje liczne punkty usługowe takie jak: pralnia, apteka, sklep z prezentami, kwiaciarnia, kiosk czy biuro podróży.
Najemcy pozostają w Galerii Szperk
propertynews.pl | 25-05-2017
Spółka IMV Polska, zarządca nieruchomości oraz agent ds. komercjalizacji Galerii Szperk, informuje o pozytywnym zakończeniu procesu rekomercjalizacji obiektu. Wszyscy z dotychczasowych najemców pomorskiego centrum handlowego zdecydowali się na przedłużenie umów najmu.
– Firma IMV Polska, od lat zarządzająca obiektem będącym inwestycją spółki UBM Polska, z radością kontynuuje współpracę z najemcami. Jest nam niezmiernie miło, że tak znane i lubiane marki zdecydowały się przedłużyć z nami umowy najmu. Sukces rekomercjalizacji odbieramy jako efekt dobrej komunkacji pomiędzy zarządcą a najemcą. Potwierdza to również ugruntowaną pozycję inwestycji na komercyjnej mapie Twójmiasta.– komentuje Anna Pajura, Head of Center Management firmy IMV Polska.
Zlokalizowane w północnej dzielnicy Gdyni centrum handlowe, dysponujące powierzchnią ponad 23 tys. mkw., od 2012 roku oferuje swoim klientom dostęp do ponad 60 marek i punktów handlowo-usługowych. Do grona najemców Galerii Szperk należą m.in., Alma, Bricomarche, Sinsay, Jysk, New Yorker, Deichmann, Reserved, Mohito, Zoo Karina, CCC oraz klub Pure Jatomi Fitness.
Firma IMV Polska powstała w 2007 roku jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. Jest prywatnym i niezależnym dostawcą usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i mieszkaniowych.
Większy portfel IMV Polska
propertynews.pl | 03-04-2017
Wraz z początkiem kwietnia 2017 roku, firma IMV Polska powiększyła swoje portfolio przejmując
w zarządzanie Galerię Dębiec w Poznaniu. Powstała w 2014 roku inwestycja handlowo-usługowa jest własnością spółki Metrosphere Development, która powierzyła specjalistom IMV kompleksowe zarządzanie, marketing projektu oraz wsparcie przy komercjalizacji wolnych powierzchni.
IMV jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych w Polsce, Austrii, Czechach, Rumuni, na Węgrzech i Słowacji. W 2007 roku powstał oddział IMV Polska Sp. z o.o., który działa jako spółka zależna od IMV Immobilien Management GmbH. Firma została zaangażowana do współpracy przy wielu projektach komercyjnych, do których należą m.in: Galeria Szperk w Gdyni, Sopot Centrum czy Park Handlowy w Oławie.
– Jest nam niezmiernie miło, że kolejny inwestor obdarzył nas zaufaniem powierzając nam swój obiekt. Wierzymy, że wspólnie wykorzystamy potencjał Galerii do maksimum, wprowadzając nową jakość na mapie wielkopolski. W naszym przekonaniu, ogromnym atutem inwestycji jest jej lokalizacja, która w połączeniu z profesjonalnym zarządzaniem, właściwym doborem najemców oraz atrakcyjnymi działaniami marketingowymi stworzy przyjazną atmosferę dotychczasowym, jak również nowym najemcom i klientom centrum. Jesteśmy przekonani, iż podejmowane przez nas równocześnie działania w trzech obszarach, tj. w zarządzaniu, marketingu i komercjalizacji, pozwolą na stworzenie lokalnego rodzinnego centrum handlowego dostosowanego do jego lokalizacji i bieżących potrzeb klientów – komentuje Anna Pajura, Head of Center Management, IMV Polska.
Galeria Dębiec, zajmująca przestrzeń o powierzchni 10 tys. mkw., znajduje się w południowej części Poznania, w pobliżu autostrady A2. Do głównych najemców obiektu należą m.in.: Biedronka, Pepco, plac zabaw dla dzieci Kinder Park oraz całodobowy klub fitness Fitness24Seven.
IMV Polska skomercjalizuje część handlowo – usługową Centaurusa
Centaurus to nowy projekt trójmiejskiego dewelopera Euro Styl, który wyznaczy nową jakość na mapie Olsztyna. Nieruchomość tworzyć mają cztery nowoczesne budynki o różnych funkcjach – mieszkaniowej, biurowo-usługowej i hotelowej, zapewniając mieszkańcom i przedsiębiorcom nowoczesne centrum biznesu uzupełnione o wysokiej jakości ofertę handlowo-usługową.
Ten wysokiej jakości obiekt powstanie w samym sercu Olsztyna, na liczącej blisko 9 tys. mkw działce przy skrzyżowaniu Alei Marszałka Józefa Piłsudskiego i ulicy Bartosza Głowackiego. Komercyjna część Centaurusa zajmie powierzchnię blisko 5 tys. Mkw, a centralna lokalizacja lokali generować będzie ruch ze wszystkich partii inwestycji.
Realizująca projekt spółka Warmia Investment, należąca do grupy Euro Styl, do współpracy przy części handlowo-usługowej Centaurusa wybrała firmę IMV Polska, która zapewni wsparcie przy komercjalizacji obiektu.
– Jest nam niezmiernie miło, iż kolejny trójmiejski deweloper zaufał naszej firmie i powierzył nam tak ważne zadanie, jakim jest zbudowanie efektywnej struktury najemców oraz komercjalizację części handlowo – usługowej projektu Centaurus – mówi Anna Pajura, Head of Center Management w IMV Polska.
Spółka IMV Polska, od 2007 roku działająca w Polsce jako spółka zależna od austriackiej firmy IMV GmbH, jest prywatnym i niezależnym dostawcą profesjonalnych usług administracyjnych na rynku nieruchomości biurowych, handlowych i magazynowych. Firma IMV Polska skomercjalizowała do tej pory obiekty handlowo-usługowe takie jak m.in.: Sopot Centrum, Galeria Szperk, Park Handlowy Tatary, Bolesławiec City Center, czy Centrum Biurowo Usługowe w Warszawie.
Zakończenie realizacji inwestycji zaplanowano na IV kwartał 2019 roku.
Sopot Centrum kompletuje najemców
propertynews.pl | 27-01-2017
Sopot Centrum to nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks, łączący funkcje handlowe, usługowe i biurowe. Wśród nowych najemców są m.in. przedstawiciele branży gastronomicznej i fitness. Poziom komercjalizacji przekroczył już 80 proc.
Jedną z ostatnich podpisanych pod koniec 2016 roku umów najmu, jest umowa z Kapeo Laser. Zagospodarowanie jednego z większych lokali, (1016 mkw.) uzupełni usługi Sopot Centrum o klub muzyczny i nową gastronomię. W ofercie najmu Sopot Centrum pozostał do wynajęcia już tylko jeden lokal o profilu gastronomicznym. Jest nim dwupiętrowy lokal na poziomie -1, o pow. 293,7 mkw. z 68 mkw. ogródkiem. Tym samym poziom komercjalizacji lokali gastronomicznych, biurowych i handlowych przekroczył 80 proc.
Do Najemców, którzy w 2017 roku otworzą swoje lokale dołączyli m.in.: Tiger Gym, KFC, spółka LST, pośrednik nieruchomości Komnaty Nieruchomości.
Szperk się sprawdził. Znane marki zostają
propertynews.pl | 12-01-2017
Z końcem 2016 roku kolejne dwie duże marki przedłużyły umowy najmu w Galerii Szperk.
W centrum handlowym zlokalizowanym w Kosakowie, koło Gdyni, Neonet zajmuje powierzchnię ponad 500 mkw.,
z kolei Pepco – ponad 300 mkw. W transakcjach pośredniczyła firma IMV Polska, zarządca nieruchomości
oraz agent ds. komercjalizacji obiektu.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejni najemcy zaufali obranej przez nas strategii rozwoju Galerii Szperk i przedłużyli z nami umowy. Jest to dowodem na to, że przyjęte przez nas założenia i definicja Galerii Szperk, jako lokalnego, rodzinnego centrum handlowego, jest jak najbardziej słuszna – komentuje Anna Pajura, Head of Center Management firmy IMV Polska.
Począwszy od lutego 2012 roku, Galeria Szperk o powierzchni łącznej 23 tys. mkw. oferuje swoim klientom ofertę ponad 60 marek sieciowych, ogólnopolskich i lokalnych, w tym wiele atrakcyjnych punktów handlowo-usługowych. Do grona najemców należą m.in.: Bricomarche, Deichmann, Empik, Zoo Karina, Rossmann, H&M, Sinsay, Jysk, New Yorker, Reserved, Mohito, CCC oraz klub Pure Jatomi Fitness. Inwestycja jest przedsięwzięciem austriackiej firmy UBM Polska, a zarządcą centrum jest spółka IMV Polska.
Otwarcie A. Blikle w Galerii Szperk
galeriehandlowe.pl | 09-11-2016
Galeria Szperk w Kosakowie, koło Gdyni, zaprasza do nowo otwartej, pierwszej w Trójmieście, cukiernio-kawiarni A.Blikle. Najemca zajął lokal o powierzchni 70 m kw., zlokalizowany przy wejściu głównym do Galerii Szperk.
Kojarząca się z słodką stroną życia firma A. Blikle została założona w 1869 r. w Warszawie przez Antoniego Kazimierza Bliklego, i od tej pory zajmuje lokal przy ul. Nowy Świat 35. Zdobywszy serca mieszkańców stolicy, sukcesywnie rozszerza pole swojej działalności. Dzisiaj do Galerii Szperk wszystkie najsłodsze artykuły – w tym słynne pączki – dowozi firmowy samochód z Warszawy gwarantując świeżość produktów i autentyczność receptury rodziny Blikle.
– Czujemy się wyróżnieni, że to właśnie Galeria Szperk została wybrana na debiut tej znakomitej marki na terenie Trójmiasta. Wierzymy, że wspólnie udana nam się osiągnąć sukces – komentuje Anna Pajura – Head of Center Management firmy IMV Polska.
Galeria Szperk otwarta została w lutym 2012 roku, a jej powierzchnia wynosi ponad 23 000 m kw. Oferuje klientom mix ponad 60 rozpoznawalnych marek sieciowych, ogólnopolskich i lokalnych, w tym wiele atrakcyjnych punktów handlowo-usługowych. Inwestycja jest przedsięwzięciem austryjackiej firmy UBM Polska, a zarządcą centrum jest spółka IMV Polska.
Do grona najemców Galerii Szperk dołączyła sieć supermarketów spożywczych Intermarché. Docelowa powierzchnia sprzedaży sklepu to około 1800 m2. Obecnie trwają prace projektowe.