Nasze

Aktualności

MODERNIZACJA OBIEKTÓW HANDLOWYCH – OD WYZWAŃ DO SUKCESU

31 stycznia 2025

IMV Polska podchodzi do modernizacji w sposób uporządkowany, opierając działania na założeniach strategii 4RE, która obejmuje odnowę, rebranding, ponowne wprowadzenie obiektu na rynek oraz rekomercjalizację.

ZAMIAST BURZYĆ – MODERNIZUJ!

23 grudnia 2024

Rynek retail czeka sporo wyzwań w 2025 roku. Na pierwszy plan wysuwają się kwestie ESG, konieczność zmniejszenia pustostanów, optymalizacja kosztów oraz dostosowanie obiektów do modelu omnikanałowości. Jednak nie ulega wątpliwości, że kluczowymi pojęciami będą „modernizacja” i „rebranding”. Jesteśmy przekonani, że właśnie te słowa rynek będzie odmieniał w nadchodzącym roku przez wszystkie przypadki.

W PRZYSZŁOŚCI CENTRA HANDLOWE BĘDĄ CORAZ BARDZIEJ INWESTOWAĆ W RÓŻNORODNE USŁUGI

13 października 2024

Usługi w centrach handlowych pełnią niezwykle ważną rolę, ponieważ wzbogacają ofertę i przyciągają klientów, którzy chcą załatwić swoje codzienne sprawy przy okazji zakupów. Fryzjerzy, poczty, banki, a nawet urzędy, sprawiają, że centrum handlowe staje się miejscem, gdzie można połączyć zakupy z załatwieniem ważnych, prywatnych lub firmowych spraw. To duża wygoda, zwłaszcza dla osób pracujących, które mogą skorzystać z usług dostępnych poza standardowymi godzinami otwarcia urzędów.

KONCEPTOM GASTRONOMICZNYM I PARKOM HANDLOWYM JEST ZE SOBĄ PO DRODZE

11 czerwca 2024

Zarówno galerie handlowe, jak i parki handlowe dynamicznie się zmieniają i dostosowują swoją ofertę do potrzeb konsumentów. Warto nadmieni, że jeszcze kilka lat temu koncepty gastronomiczne nie odgrywały dużej roli w przypadku mniejszych formatów handlowych.

GALERIE MUSZĄ ZNALEŹĆ SWÓJ KLIMAT

17 marca 2024

Coraz częściej galerie handlowe przechodzą od modelu „zakupy, a przy okazji rozrywka” do modelu „spędzanie wolnego czasu i zakupy”. W epoce Internetu, nowych oczekiwań młodszych klientów oraz mniej pewnego jutra wiele obiektów musi wymyślić się na nowo i znaleźć swój unikatowy charakter – mówi w rozmowie z redakcją OmnichannelNews.pl Iwona Gembiec, Managing Director w IMV Polska.

NA HORYZONCIE POJAWIŁY SIĘ JUŻ NOWE WYZWANIA DLA SEKTORA HANDLOWEGO

20 grudnia 2023

Właścicielom nieruchomości komercyjnych oraz ich najemcom przyszło się zmierzyć z rosnącymi kosztami eksploatacyjnymi. Te czynniki zmotywowały wielu z nich do szybszego wdrażania ekologicznych rozwiązań, ograniczających zużycie energii. Można więc powiedzieć, że wzrost kosztów eksploatacyjnych przyśpieszył zieloną rewolucję w centrach handlowych. Choć dla wielu obiektów mogło to być niełatwe, to większość z nich wyszła z tej sytuacji obronną ręką. Z pewnością jednak centra handlowe starszej generacji wymagały i będą wymagały dalszych modernizacji, a co za tym idzie większych nakładów finansowych. Niekiedy może okazać się to nieopłacalne i niektóre galerie z tego powodu być może niebawem znikną z polskiej mapy handlowej.

TOP